Прямі продажі – принцип просування продукції споживачеві.
Прямі продажі – це продажі продукції, оминаючи посередницькі ланки такі як реклама, оптова і роздрібна торгівля з передачею цих функцій партнерам компанії за винагороду згідно з Маркетинг планом компанії (Планом компенсації).
Прямий продаж також включає такі аспекти, як особистий контакт з клієнтами, демонстрація продукції клієнтам та можливість мати зворотній зв’язок зі споживачами продукції і отримувати відгуки від споживачів.
Реалізація принципу прямих продаж відбувається з залученням партнерів компанії (дистриб’юторів). Партнери компанії організовують і створюють рекламу продукції, презентацію і реалізацію, а також її товарообіг. Партнери (дистрибьюторам) компанії не є її робітниками.
Вони діють за Договором співробітництва з компанією і згідно Правил встановлених компанією.
Залучення партнерів компанії і стимуляція їх роботи реалізується за допомогою Маркетинг плану компанії.
Маркетинг планом компанії передбачається виплата винагороди партнерам (дистрибьюторам) компанії в залежності від об’єму створеного партнерами товарообігу.
Переваги принципу прямих продажів.
Прямі продажі – є технологією і способом продажів товарів, мають перевагу перед іншими способами продажу товарів і є ефективним принципом продажу і просування товарів. Прямі продажі це сучасний принцип продажу, який має значну перевагу перед традиційними формами продажу товарів.
Першою перевагою Прямого продажу є прямі контакти партнерів компанії виробника продукції (дистриб’юторів) з кінцевими споживачами. Індивідуальна робота партнерів компанії з споживачами стимулює споживання продукції покупцями з урахуванням індивідуальних уподобань споживачів і унікальних споживчих властивостей продукції.
Другою суттєвою перевагою принципу Прямого продажу є зацікавленість партнерів компанії в отриманні матеріальної винагороди за створення товарообігу товарів і його зростаючих об’ємів.
Важливою перевагою принципу Прямих продажів є використання партнерами компанії сучасних технологій просування, реклами і продажу продукції, технологій інтернету і маркетингу.
Головною ж перевагою принципу Прямих продажів є використання партнерами компанії (дистриб’юторами) технології мережевого маркетингу для реалізації продукції і створення товарообігу.
Технології мережевого маркетингу дозволяють діючим партнерам компанії створювати мережу споживачів і залучати нових партнерів компанії.
Прямі продажі – прямий і зворотній зв’язок виробника і споживача.
Прямі продажі передбачають використання праці партнерів компанії для спілкування з кожним окремим споживачем.
Прямі продажі і робота партнерів компанії із зворотнім зв’язком є джерелом інформації для компанії виробника про потреби ринку.
Робота партнерів компанії є важливим каналом прямих і зворотних зв’язків між виробниками та споживачами.
Для ефективної праці партнерів компанія організовує їх навчання ефективному застосуванню продукції споживачами з урахуванням споживчих властивостей продукції.
Прямі контакти і робота з потенційними покупцями вимагає від партнерів уміння індивідуальної роботи з споживачами і дотримання Правил і етики.
Крім попередньої підготовки від партнерів вимагається і постійно діюче навчання і придбання навичок роботи.
Прямі продажі – самий ефективний принцип просування продукції споживачеві.
Прямі продажі і навчальні програми принципу просування продукції споживачеві мають кілька цілей:
- показати партнерам чому компанія використовує принцип Прямих продажів для просування продукції кінцевому споживачеві;
- необхідність застосування принципу прямого продажу і в чому полягає його перевага над іншими формами продажів товарів;
- ознайомлення партнерів з унікальними споживчими властивостями продукції компанії;
- ознайомлення партнерів з новинками продуктової лінійки компанії;
- вивчення історії компанії, мету її діяльності, виробничі потужності компанії та принципи роботи з партнерами;
- навчання партнерів проведеню ефективних презентацій продукції;
- ознайомлення з особливостями роботи партнера компанії (дистриб’ютора) та його обов’язки;
- ознайомлення партнера компанії (дистриб’ютора) з Маркетинг планом компанії і можливістю побудови власного незалежного бізнесу;
- необхідністю дотримання встановленої компанією етики поведінки і відповідність Закону України «Про рекламу».